2007-02-06

Aku pulanngggggggggg (sila nyanyi cam Sheila On 7)


::Sunday morning at Kuta, Bali. Bersantai kat lobby tengah tunggu tourist guide pick us up to Kintamani. Lain-lain gambar, later::


Penatttt!!
Tak digambarkan dengan kata-kata kepenatannya. Oleh kerana berkata-kata adelah penat, maka aku akan menaip saje.

At the moment, hubby aku kuar gi bawak digital cam dia yang diorder sehari seblom gi Bali dan beribu-ribu lemon harganya ke kedai foto yang dia beli last week. Hampeh punya camera. Kat LCCT ok. Jejak je kat Denpasar Airport, macam gampang. Teros jammed. Takleh guna. Babi. Tu sebab la aku suka beli barang-barang murahan je. Barang ribu-ribu ni kengkadang performance cam sial. Terpaksa beli camera kotak. Sesekali guna camera HP aku yang blur ni. Jadikkk la.

Memandangkan aku penat, dan haus dan barang-barang dagangan pun belom bukak lagi. Aku nak kemas beg dulu, and check email apa2 yang patut supaya tak terkujat aku masuk opis esok pagi.

Pagi ke? Rasa macam tak berapa nak pagi aku masuk esok. Dah..dah...aku leteyyyyyyy.